Pogoji poslovanja in uporaba spletne strani

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne strani www.najraste.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). www.najraste.si je spletna stran, ki jo upravlja Naj raste d.o.o. v sodelovanju z ekipo Naj raste, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani www.najraste.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),   
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), 
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),  
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),  
  5. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in ostale stroške,
  6. način plačila in uveljavitve storitve   
  7. časovno veljavnost ponudbe   
  8. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca reklamacija storitve
  9. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki.
 

Ponudba storitev

Zaradi narave naših storitev (izvajanje online programov, dolgoročnih sodelovanj, video tečajev ter delavnicah na različnih lokacijah) se dogodki na spletni strani www.najraste.si pogosto ažurirajo in spreminjajo.

Vsi tečaji se izvajajo pod vodstvom mentorja, za katerega se tako mentor in ob enem ponudnik www.najraste.si zavezuje, da bodo ponujene storitve vedno najvišje kvalitete in v zadovoljstvo uporabnikov.

Spletna stran www.najraste.si si prizadeva za natančnost in ažurnost urnikov in si pridržuje pravico spremembe ali odpovedi tečajev v primeru bolezni, ali premajhnega števila prijav.

Pogoji za sodelovanje z ekipo Naj raste pri zasaditvi trajnih nasadov

  1. Potrditev sodelovanja – Sodelovanje v projektu se potrdi s plačilom v višini 6.100,00 € najmanj dva (2) dni pred izvedbo strateškega ogleda. Plačilo potrjuje vašo zavezanost k sodelovanju in omogoča pripravo vseh potrebnih aktivnosti.

  2. Strateški ogled in priprava strategije – Po izvedenem strateškem ogledu bo ekipa Naj raste pripravila in predstavila optimalno strategijo zasaditve. Ta bo vključevala:

    • Umestitev in predlagan seznam rastlin,

    • Časovnico izvedbe,

    • Natančen izračun stroškov za zasaditev užitnega ekosistema.

Na predlagano strategijo boste podali svoje mnenje. Ko boste zadovoljni s končnim predlogom strategije, jo ustno ali pisno potrdite. Potrditev strategije omogoča nadaljevanje sodelovanja, ki se potrdi s plačilom projekta v skladu z dogovorjenimi pogoji.

Opomba: Vse nadaljnje spremembe že potrjene strategije se dodatno zaračunajo glede na obseg dodatno opravljenih storitev (dodatni ogledi na terenu, sprememba strategije itd.).

  1. Izvedba zemeljskih del – Vsa nadaljnja zemeljska dela na zemljišču se izvajajo v okviru zasaditvenega projekta in pod strokovnim vodstvom ekipe Naj raste.

    Opomba: V primeru, da se zemeljska dela opravljajo v lastni režiji, se morebitne potrebne prilagoditve terena dodatno zaračunajo glede na obseg dodatno opravljenih storitev. Vsaka sprememba v lastni režiji lahko zamakne časovnice tudi do dvanajst (12) mesecev, in v takem primeru si ekipa Naj raste pridržuje pravico, da določi nov rok ali celo prekine sodelovanje pri projektu.

  2. Sprememba datuma zasaditve – Ekipa Naj raste si pridržuje pravico do spremembe datuma zasaditve zaradi neugodnih vremenskih in talnih razmer ali drugih tehničnih razlogov, ki bi lahko onemogočili optimalno zasaditev.

  3. Zaupanje in prilagoditve na dan zasaditve – Zaradi dela z živimi ekosistemi je veliko tehničnih odločitev potrebno sprejeti na dan zasaditve. Zato potrebujemo vaše popolno zaupanje, da delamo v vašem najboljšem interesu in v skladu z dogovorjeno strategijo.

  4. Reklamacije in vračilo denarja – Reklamacije glede izvedenih storitev sprejemamo v pisni obliki najkasneje v roku sedem (7) dni po zaključku projekta. V primeru utemeljene reklamacije se bomo zavezali k odpravi pomanjkljivosti v razumnem roku.

    Vračilo denarja ni možno po zaključku projekta, razen če se ugotovi, da storitve niso bile izvedene v skladu z dogovorjeno strategijo.

  5. Prekinitve in vračilo denarja:

    • Če prekinitev sodelovanja nastopi do šestdeset (60) dni pred dogovorjenim rokom zasaditve, se upošteva 50 % vračilo plačanega zneska.

    • Če prekinitev sodelovanja nastopi manj kot trideset (30) dni pred dogovorjenim rokom zasaditve, vračilo denarja ni možno.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

TEČAJI, DELAVNICE IN STORITVE

  • preko nakazila UPN na TRR (Naj raste d.o.o. )
  • Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na njegovem e-mailu.


Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh kupcu skušal ponuditi ustrezno cenovno rešitev, ki bo služila obojestranskemu zadovoljstvu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik  potrdi naročilo z izdanim mailom, ki vsebuje račun. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Rezervacija mesta in nakup

Rezervacija mesta se opravi z izpolnitvijo prijavnice, ki se nahaja v posameznem zavihku spletne strani www.najraste.si

S klikom na gumb »prijavi se« sledi vnos osebnih podatkov in podatkov za plačilo računa. Z oddano prijavnico na elektronski naslov prejmete sporočilo s podrobnejšimi podatki in predračun.

S tem je vaše mesto na predavanju/delavnici/tečaju rezervirano za 48 ur. V tem roku je za dokončno potrditev udeležbe potrebno opraviti tudi plačilo.

Pravica do odstopa od nakupa

Po nakupu je odstop nakupa možen samo v primeru pisne odpovedi najkasneje 3 dni pred pričetkom predavanja/delavnice/tečaja ali pa v primeru bolezni, za katero mora biti mentorju predloženo zdravniško potrdilo. V tem primeru je možno tečaj nadomestiti v prihodnjih terminih, ali pa dobiti povrnjen denar.

Popusti in akcije

Ponudnik si pridrži pravico spreminjati ali odstraniti ponudbo tekočih akcij. V primeru, da je plačilo opravljeno preko plačilnega naloga UPN  (TRR) in je akcija oz. promocija v tem času potekla oz. je bila odstranjena, se ponudnik zavezuje, da bo upošteval akcijo oz. promocijo ob času, ko je bilo opravljeno plačilo.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov strank. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo, prav tako bodo trajno varovane osebne slike tečajnikov. Izbrane slike tečajnikov bodo objavljene samo v primeru dogovora in pisnega soglasja tečajnika o njihovi objavi.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko e-maila ali telefona posredovanega na prijavnem obrazcu samo za namene opominov, ali informacij o spremembi podatkov storitve. Stranka lahko ponudnika kontaktira prek e-maila info@najraste.si ali telefona 041-905-951 v času uradnih ur in sicer: od ponedeljka do petka med 09:00 in 17:00. 

Varovanje osebnih podatkov in posredovanje informacij

Vse o politiki varovanja osebnih podatkov si preberite na:

https://najraste.si/politika-zasebnosti

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, število prostih mest in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil mesto na čakalni listi. Ob sprostitvi mest ali novih terminih bo kupec takoj obveščen. V primeru zapolnjenosti mest in že izvedenega plačila bo ponudnik kupcu lahko omogočil tudi preklic naročila ali zamenjavo rezervirane storitve.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav na ponudnika lahko obrne prek elektronske pošte ali telefona. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte  ali pisno na naslov podjetja. Ponudnik se obvezuje, da se bo v roku petih delovnih dni odzval na pritožbo s predlogom poteka nadaljne obravnave postopka.

Ponudnik si prizadeva, da bo po svojih najboljših močeh potrudil, da se morebitni spori rešijo sporazumno.